Societatea REVIEW SRL, identificata prin CUI 18633811, înregistrată în Registrul Comerțului cu nr. J12/1507/2006, cu sediul în jud. Cluj, mun. Cluj-Napoca, str. Motilor, nr.9, ap.8, anunta inceperea derularii proiectului cu numarul RUE 557, avand titlul „Dotarea Review SRL cu echipamente inovative”, cofinantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020, in baza contractului de finantare incheiat cu Ministerul Investitiilor si Proiectelor Europene, in calitate de Autoritate de Management pentru Programul Operațional Competitivitate 2014-2020, in data de 19.03.2023.
Valoarea totală a Contractului de Finanțare este de 1.098.104,97 lei, din care suma finanţării primite din Programul Operaţional Competitivitate este de 977.584,47 lei, echivalentă cu 90% din valoarea totală eligibilă aprobată.
Rezultatele prevăzute, care reies din obiectivele specifice sunt:
- Achizitia prin programul POC – Actiunea 4.1.1 „Investiții în activități productive”, de echipamente medicale noi, fiabile, performante, eficiente energetic si in concordanta cu obiectivele de mediu:
- linie de echipamente completa pentru clinica oftamologica
- sistem panouri fotovoltaice pentru alimentarea cu energie din surse regenerabile
- Protejarea mediului prin achizitia sistemului de panouri fotovoltaice, rezultate preconizate a fi obtinute dupa demararea activitatii cu noile echipamente, pe toata perioada de durabilitate si ulterior.
- Productivitatea muncii in anul 3 de sustenabilitate va creste cu 15.1% fata de anul 2020, iar numarul de angajati in anul 3 de sustenabilitate va fi cel putin egal cu cel din anul 2020.
- Activitatea societatii se va sustine si va functiona cel putin 3 ani dupa expirarea perioadei de implementare, cifra de afaceri va creste in fiecare an de activitate, iar profitul va inregistra cresteri semnificative, ceea ce reiese din previziunile financiare.
Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regionala prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020, Actiunea 4.1.1.