Grupul Oncos a lansat două concepte care pot revoluționa industria ospitalității

Grupul Oncos inovează în domeniul conceptelor care definesc o industrie modernă a ospitalității. 10 octombrie, Ziua Produselor Agroalimentare Românești, a adus la Cluj lansarea unui nou brand care îi reprezintă pe producătorii din Transilvania. De asemenea, a adus și lansarea unui concept care poate revoluționa industria ospitalității din Europa și care pune în valoare produsele reprezentative pentru gastronomia transilvăneană, după cum spune Silvia Hicea, reprezentanta Direcției Agricole Cluj, citată de ViaCluj.tv.

Noul brand lansat la Cluj este Fermele Transilvania. Acest brand a fost creat de Grupul Oncos, însă, sub umbrela lui, se pot reuni producători de alimente de înaltă calitate, după cum afirmă fondatorul grupului clujean, Vasile Onacă.

Noul brand este legat și de un concept nou: Fresh Food. Este vorba de mâncare proaspătă, sănătoasă și gustoasă. Primul Fresh Food a fost deschis de Grupul Oncos în Piața Gării, afirmă consultantul Alin Fetița.

Clujenii apreciază gustul și calitatea alimentelor Fresh Food oferite de Fermele Transilvania.

Conceptul de Fresh Food permite clujenilor să servească mâncarea proaspăt gătită în magazin, însă, de asemenea, le oferă și posibilitatea să își cumpere ingredientele necesare pentru a-și prepara acasă mâncărurile de care s-au îndrăgostit.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

3 × one =