RTB House anunță lansarea diviziei Creatives Lab

RTB House, companie globală care oferă tehnologii de ultimă oră de marketing pentru brandurile de top din întreaga lume, anunță lansarea unei noi divizii – Creatives Lab. Unitatea va dezvolta soluții pentru a oferi clienților o gamă mai largă de formate dinamice mai performante, atât pentru partea de display, cât și pentru video, care va fi mai potrivită nevoilor de branding ale clienților.

RTB House lucrează în mod constant la îmbunătățirea tehnologiei sale bazate pe deep learning, precum și asupra altor aspecte ale ecosistemului RTB, cum ar fi creațiile publicitare care determină succesul general al campaniilor. Cu toate acestea, performanța reclamei nu este pe deplin bazată pe algoritmi de inteligență artificială. Factorii importanți sunt contribuția omului, consistența cu imaginea brandului și vizualele folosite în alte campanii. Pentru a oferi clienților cele mai bune și inovatoare soluții în acest domeniu, a fost lansată o divizia specială – Creatives Lab. Principalele sale sarcini sunt îmbunătățirea performanței generale a creațiilor, precum și dezvoltarea de noi formate de afișări dinamice și de reclame video, care vor fi adaptate nevoilor de branding ale clienților. Pe lângă proiectele proprii, Creative Lab va colabora, de asemenea, la proiecte cu divizia AI Marketing Lab – o unitate lansată de RTB House, în mai 2018, dedicată dezvoltării de noi soluții mar-tech.

„Creațiile publicitare sunt esențiale pentru determinarea rezultatelor globale ale campaniilor. Nu numai că ele îi determină pe utilizatorii să dea click și să cumpere, dar sunt și un factor important pentru  imaginea brandului. Cu toate acestea, brandurile nu sunt adesea capabile să dedice bugete nelimitate și resurse pentru a lucra la reclame, mai ales dacă scopul este de a utiliza creații personalizate a căror performanță este îmbunătățită prin utilizarea mecanismului dedicat recomandărilor oferite. De aceea investim în Creatives lab. Ca furnizor de servicii, dorim să le oferim clienților noștri produse și soluții suplimentare importante, soluții de lungă durată și care sunt cele mai bune din piață”, declară Grzegorz Kłapkowski, operational manager al Creatives Lab și AI Marketing Lab.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

four × five =