Un nou brand de alimente a fost lansat de USAMV Cluj

Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară din Cluj a lansat o linie de produse alimentare creată de studenții și de profesorii de la Facultatea de Știința și Tehnologia Alimentelor. Alimentele sunt vândute sub brandul de Gourmeticus Academicum în magazinele universității clujene. Reprezentanții universității afirmă că, astfel, oferă acces clujenilor la alimente de înaltă calitate și că noua linie de alimente reprezintă o modalitate concretă de transfer tehnologic dinspre mediul academic spre mediul economic.

Conducerea Universității de Științe Agricole și Medicină Veterinară din Cluj a hotărât să pună în valoare ingeniozitatea studenților, profesorilor și cercetătorilor specializați în știința și tehnologia alimentelor. Astfel, a apărut un nou brand de alimente, creat de universitatea clujeană. Alimentele create de studenții și specialiștii universității vor putea fi cumpărate din magazinele din Cluj, spune conferențiarul Dan Vodnar.

Acest proiect reprezintă un exemplu de implicare a universității în comunitate și este un exemplu de transfer tehnologic de succes dinspre mediul academic în cel economic, afirmă rectorul Cornel Cătoi.

Primul aliment a fost deja pus în vânzare. Este vorba de un iaurt care costă 1,5 lei paharul. Vor urma în curând și brânzeturi, produse de patiserie, precum și produse din carne. De asemenea, universitatea clujeană a pus în vânzare în această primăvară răsaduri de legume din soiuri românești produse de studenții și profesorii Facultății de Agricultură.

Comments

comments

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

twenty + five =